Why (are We Still Friends)

We do almost everything that lovers do
And that’s why it’s hard, just to be friends with you
Every time your heart is broken by the fool
I want you to know that it hurts me too
It’s hard to wipe your tears away (tears away)
Knowing that you should be with me
Now tell me why

[CHORUS:]

Why – why are we still friends
When everything says
We should be more than we are
And tell me why every time I find
Someone that I like
We always end up just being friends (Just Being Friends)

I would hate for you to find somebody new
Who you really love, cause it would mean losing you
But am I a fool girl not to say
If I’m always scared I’ll lose you anyway
Somehow somewhere I’ve got to choose (got to choose)
No matter if it’s win or lose
Now tell me why

[CHORUS]

I don’t wanna be like your brother
I don’t wanna be your best friend
I only wanna be your lover
When will this end
If I told you that I wanna be in your life
Then you could be the woman in mine

[CHORUS x2]

最近找回以前很喜歡聽的歌...
前陣子把這首歌放在MP3裡...
搭著公車...站在車裡...聽著音樂...心思不斷往外飛
剛好聽到這首歌...哈哈~~
對呀!! 為什麼只是朋友?? 
And tell me why every time I find
Someone that I like
We always end up just being friends (Just Being Friends)
為什麼??在聽的時候就一直心裡一直有這個疑惑!!
聽到副歌...只覺得...對呀~~每次找到自己喜歡的人之後
最後就是朋友而已...
有點可笑...總覺得從以前到現在~~
喜歡別人之後都是這樣...沒有變過!!
好像不會再變了...
那~~還是不要去喜歡別人...因為總是沒有好下場!!
從以前到現在都很希望被照顧...
而不是自己去照顧別人!!
關心別人關心久了~~
被依靠久了就會有點累了...
好不容易不用那麼辛苦的去關心別人~~
只是...事情還是一直來...
我一直很渴望愛情...不為什麼...
只希望可以有人照顧我...
常覺得...我不堅強~~不理性~~不獨立
這不是我最想要的...只是因為太多因素~~
我必須變堅強~~變理性~~完全獨立!! 
久了...就是疲憊...心很累.......
八年來...沒有一天睡得好...
我已經忘了沒有做夢一覺到天亮的感覺了
八年後的我...不知道自己的定位在哪~~
不知道哪個世界才是真的算是我的~~
又回到黑暗的過去...我怕黑...
我好怕黑.................................................................








哪天...
只要有人對我說
"我喜歡你"

說不定

我就會選擇脫離
.
.
.
脫離孤單...脫離單身...脫離自己的小小世界...
只因為...

想找個肩膀依靠........
arrow
arrow
    全站熱搜

    arodtulipwest 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()